Bengaler på läktaren vid derbyt mellan MFF och IFK på gamla IP. En person omhändertogs efter matchen av ordningsvakterna. I nuläget är den omhändertagne misstänkt för att ha använt pyroteknik på läktaren.
En omhändertogs för bengal bränning på gamla IP
