Viktigt att "rätt" bilder av Malmöfestivalen kommer ut. De ansvariga för Malmöfestivalen ville inte låta pressen komma upp i vakttornet på Stortorget för att ta bilder av folkhaven vid de stora konserterna. Men deras egna fotografer hade däremot fritt tillträde till vakttornet. Vid dagens konsert på Stortorget fotograferade festivalens egna fotografer själva uppifrån vakttornet under ca 10 minuter.
Viktigt med "rätt" bilder av Malmöfestivalen?
