Ubåten Uppland passerade Malmö och släppte vid 19.30-tiden av personal. Efter att lotsbåten hämtat personalen så fortsatte ubåten Uppland mot Göteborg för en sjöräddningsövning där en värnpliktig skall hissas upp i en räddningshelikopter. Slutligen skall ubåten till Oslo för att delta i övningar och firandet av norska ubåtsvapnet s 100-årsfirande.
Ubåten Uppland passerade Malmö
