Större polisinsats vid Tegelbruksvägen i centrala Oxie i natt vid 01-tiden. Fyra personer greps av polisens insatsstyrka och fördes till polishuset för förhör. Flertalet av de gripna färdades i en personbil som stoppades i höjd med Oxie station när polisens insatsstyrka slog till. I nuläget handlar det om mindre brott säger en av poliserna på platsen. Men vapenhund är kallad till platsen för att söka i närbelägna bostäder. Polis på platsen säger att man i inledningsskedet av insatsen fick uppgifter om allvarlig brottslighet. Vilken typ av brott de gripna är misstänkta för är oklart i nuläget.
Större polisinsats vid Tegelbruksvägen i centrala Oxie i natt
