2014-07-01


Slagsmål efter att kvinna fallit på Kronetorpsgatan

Flera personer hamnade vid 20.40-tiden i bråk på Kronetorpsgatan efter att en kvinna fallit och skadat sig. Enligt uppgift strömmade folk till efter att en kvinna trillat efter att ha gått ur en taxibil. Men en man som var i kvinnans sällskap missuppfattade situationen och slagsmål uppstod på gångbanan. Flera polispatruller och två ambulanser kallades till platsen då man först trodde kvinnan blivit påkörd av en smitande bilist. I nuläget är det oklart vilka typer av anmälningar polisen kommer att upprätta på platsen.