Många Malmöbor sökte sig under kvällen till Västra hamnen. En del tittade på uppträdanden och andra badade. Några nöjde sig med att ta bilder på varandra i solnergången vid utsiktspiken.
För att se bilderna i större storlek måste du vara avtalskund och vara inloggad. Logga in