En man anträffades misshandlad av polis på Östra Hindbyvägen vid 18-tiden. Mannen hade svåra smärtor i buken, och ambulans omhändertog mannen som hade skador på ena sidan av buken. Mannen hade ringt till sin flickvän som sedan larmade polis och ambulans. Vem mannen blivit misshandlad av och varför är i nuläget okänt.
Man misshandlad på Östra Hindbyvägen
