2011-07-12


Kaos efter strömavbrott på Centralen

Ett större strömavbrott drabbade centralstationen i Malmö vid 18-tiden. Tusentals resenärer blev strandade på Centralen. På Hylliestationen gick tågen och resenärer dirigerades via bussar vidare mot centrala Malmö och Lund. Henrik från Skånetrafiken klev upp på en busshållplats för att kunna tala till alla de hundratals resenärer som stod och väntade vid Hylliestationen.