En gondol sökte vid 18-tiden nödhamn på Kallbadhuset vid Ribban. Personalen skulle stänga för dagen och larmade polisen då man inte ville ha gondolen och dess passagerare inne på badhuset. När polisen kom till platsen kunde man medla mellan gondol sällskapet och personalen på badhuset. Gondolen flyttades ut vid en pir tillhörande badhuset och tidigt i morgon skall gondolen flyttas vidare. Anledningen till att gondolen gick in vid Kallbadhuset var att vågorna var för höga för vidare färd.
Kallbadhuset fick oväntat besök av gondol
