2009-06-30


Gunnesbo station översvämmades

Gunnesbo station översvämmades under eftermiddagen av de kraftiga regnskurarna. På kvällen vadade barn och vuxna genom gång och cykeltunneln under stationen. Emelie Magnusson gav sig på att cykla i vattenmassorna men trillade pladask i vattnet. Som tur var klarade sig Emelie med ett lite skrubbsår på ena knät och en lite blöt nyinköpt mobiltelefon