Den bil som parkerats ca 3 meter ut i vägbanan på Kronborgsvägen i Malmö. Fick under dagen parkeringsböter. Vid 21.30-tiden stod bilen fortfarande kvar och utgjorde hinder för trafiken.
För att se bilderna i större storlek måste du vara avtalskund och vara inloggad. Logga in