Ett tiotal uteliggare samlades utanför Stadsmissionen i Malmö vid 18-21 tiden i kväll för att få skydd mot den bittra kylan -10-12 grader. Man brukar att öppna för bostadslösa vid 18 tiden men i dag var det hegdag så man öppnade inte förrän klokan 2115. På bilden horden av hemlösa på väg in i värmen.
Ett tiotal uteliggare samlades utanför Stadsmissionen i Malmö vid 18-21 tiden i kväll för att få skydd mot den bittra kylan -10-12 grader
