En stulen bil kraschade in i en villaträdgård på Magnoliagatan vid 19.30-tiden i kväll. Från bilen sprang två eller tre yngre män. Polis med hundar spårade mot höghusen på Rosengård men efter ca en kilometer gav polishunden upp i regnet. Bilen satt ordentligt fast i staket delar och träd inne på villatomten. När polisen kom till platsen var bilen fortfarande ingång och hjulen snurrade i luften då bilen stod upp kilad på en massa bråte. Bilbärgare från Assistanskåren hade fullt sjå med att få loss bilen i samband med bärgningsarbetet.
En stulen bil kraschade in i en villaträdgård på Magnoliagatan vid 19
