2005-04-27


Brandkåren larmades vid 04-tiden i morse till en brinnande bil vid Margaretapaviljongen i Pildammsparken

Brandkåren larmades vid 04-tiden i morse till en brinnande bil vid Margaretapaviljongen i Pildammsparken. När brandbilen anlände till platsen var bilen i det närmaste utbränd. En nattflanör larmade brandkåren då han såg en rökpelare sticka upp från parken. Inga personer syntes till i närheten av den brinnande bilen. Troligen har någon tänt eld på bilen, säger en av brandmännen på platsen. Polisen kom och skrev en anmälan.