Brand i större lastbilssläp på E6-an Borgeby vid 23-tiden. Brandpersonal från Lomma och Löddeköpinge kunde släcka branden och kyla släpets överhettade bromsar. Texten på släpet hade som tur var inte med lasten att göra.
Brand i större lastbilssläp på E6-an Borgeby
