2009-03-07


Polisbuss söndersparkad av demonstrant

En av demonstranterna tog sig upp på ledet av polisbussar och sparkade sönder blåljusen på bussen. Poliserna i bussen satt lugnt kvar i bussarna och väntade på order som inte kom. Efter en stund hoppade demonstranten själv ner och dolde sig i den stora massan.