2009-06-23


Två till sjukhus efter singelolycka på E22-an

Två personer skadades när en personbil voltade av E22-an mellan Gårdstånga och Lund vid 23.30-tiden i kväll. Bilen hittades ett 60-tal meter ut på åkern kraftigt demolerad. De två personerna i bilen har haft tur som klarade kivhanken säger en i räddningsmanskapet. en fil stängdes av på E22-an under räddningsarbetet som tig ca 30 minuter.