Brand i balkonglådor på sjätte vånningen släcktes med en stegbil. Brandkåren larmades vid 17-tiden till Storgatan i Malmö då rök kom från en lägenhet i ett sjuvåningshus. Efter kontroll visade det sig att det brann i några balkonglådor på våning 6. En stegbil ställdes upp och brandpersonalen tog ner de brunna lådorna och släckte dem ordentligt nere på gården.
Brand i balkonglådor på sjätte vånningen
