Sex till sjukhus efter svår trafikolycka mellan två personbilar och en lastbil på väg 11 i höjd med St. Bernstorp. Räddningstjänsten larmades vid 20.18 till platsen. Sex skadade fördes till sjukhus med ambulanser. Fört vid 22-tiden var bärgningspersonalen klara på platsen. Vad som orsakat olyckan är oklart i nuläget.
Sex till sjukhus efter svår trafikolycka mellan två personbilar och en lastbil på väg 11
