Mindre trafikolycka utanför stadion efter SM-guldet
Mindre trafikolycka utanför stadion efter SM-guldet vid 17.40-tiden. Räddningstjänst och ambulanser kallades till platsen efter att två personbilar krockat. I nuläget är det oklart om någon behövde försas till sjukhus vid olyckan.
För att se bilderna i större storlek måste du vara avtalskund och vara inloggad. Logga in