2012-04-11


Vattnet tillbaka till psykiatrin på Sankt Lars

Under dagen kom vattnet tillbaka till psykiatrin på Sankt Lars i Lund. Patienterna kunde då äntligen duscha. Varför det dröjde mer än två dygn för fixa vattnet till byggnaden är i nuläget oklart.